vrijdag 16 augustus 2013

Shoplog

Hoii,
 
Hier is dan mijn eerste shoplog, afgelopen donderdag ben ik wezen shoppen in de stad. Ik ging nog niet echt voor najaarskleding, maar voor jurkjes. maar helaas heb ik geen leuke jurkjes kunnen vinden...
Wel heb ik een heel leuk rood met blauw geruit blousje bij de H&M gekocht. Ook heb ik een donker blauwe broek gekocht bij de H&M, het is een 'jegging' met aan de zijkant een rits en een knoop. Verder heb ik een make-up palet gekocht, ook bij de H&M. Daar komt nog een ander artikel over, want vandaag komen waarschijnlijk nog 2 H&M palets met de post.  

 
Blousje en broek van de H&M
Blousje:  19,95
Broek: €14,95

Ik ben ook bij de Claire's geweest en heb daar infinity oorbellen gekocht. Er was nu een actie voor de oorbellen: 3 halen 2 betalen, mijn vriendin en ik hebben allebei deze oorbellen gekocht en mijn moeder nog een ander paar. Er zitten hele kleine zilveren steentjes in en ik vind ze super schattig.
Infinity oorbellen van de Claire's
€3,99
 
Dit waren mijn aankopen van in de stad, geen jurkjes maar wel leuke andere dingen. 
Vrijdag ben ik met mijn moeder naar dorp geweest en hebben we bij de Etos een nieuwe make-up remover gekocht van Garnier, hij gaat uit het assortiment (bij de Etos in ons dorp tenminste) en er was nu 50% korting op. Gisteravond heb ik hem gebruikt en hij bevalt echt heel goed me ogen waren helemaal schoon, dus we moeten er nog een paar kopen voordat ze weg gaan. Bij de Kruidvat hebben we de nieuwe Vaseline bodyspray gekocht, ik heb er al hele goede dingen over gehoord dus ik ben reuze benieuwd. Ook heb ik bij de kruidvat een nieuwe oogschaduw kwast gekocht, mijn moeder had hem al maar ik ik gebruikte die steeds dus nu heb ik er zelf een.

Essence oogschaduw kwast €1,39

Vaseline Spray&Go €6,89 
Garnier make-up remover €5,17 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten