zondag 25 augustus 2013

Augustus Glossybox

Hoii,
 
woensdag 21 augustus is dan mijn eerste Glossybox gekomen, ik was net weg met een vriendin en haar gezin naar een vakantiepark voor een paar dagen. Ik kon hem dus pas vrijdag openmaken spannend...
 
 
Dit is de doos waar de box in zat. Een grote stikker met mijn adres en naam erop geplakt, en ja die gaat er niet altijd zo makkelijk af zoals je rechts bovenaan ziet. Maar het gaat natuurlijk om de box die erin zit. :-)
 
 
Het is een licht roze box met het Glossybox teken in het midden.


Dit zijn de producten die erin zaten.
Links bovenaan ligt een paarse shampoo van Pro voke, touch of silver. Het is een shampoo voor mensen met blond, grijs of wit haar. Er zaten 2 producten in van Naomi Campbell, een klein monstertje en een douchegel. Ook zat er een tandpasta van Prodent en een mondwater van Zendium in. Rechts bovenaan zit een oogschaduw van Model Co, hieronder nog een paar foto's hoe hij eruit ziet, omdat hij niet helemaal op de foto staat en het toch een erg mooie oogschaduw is.
En als laatst een face spray rechts onderaan een lekkere frisse spray om over je make-up te doen zodat het beter blijft zitten.


2 mooie lichte en donkere bruine tinten van Model Co.
Er zitten heel veel glitters in en brengt mooi aan.
 
Ik kijk nu al uit naar de Glossybox van september,
en ik vond dat er leuke producten in de augustus Glossybox zaten.
 
 
Tot de volgende keer,
 
Liefs Sanne
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten