zondag 18 augustus 2013

H&M eyeshadows

Hoii,
 
Dit zijn dan de foto's die ik had beloofd.
De eyeshadow palets van de H&M, goede kwaliteit en mooie kleuren.
Zoals je misschien al was opgevallen is er een hapje uit bij het Smoky palet. 
Deze hebben we net zoals de grijze tinten met roze met de post gekregen. Hij zat al in een ander zakje en was helemaal vies, blijkbaar is hij kapot gegaan of was hij al kapot...
Jammer voor de foto, maar helaas niks aan te doen.
Er is nog een Smoky palet, die heb ik zelf niet maar die heeft allemaal grijze tinten.
  In elk palet zitten matte en kleuren met een glitter. Ik ben er heel erg enthousiast over en je kunt er een mooie ooglook mee maken. Vandaag heb ik een look met de Smoky eyeshadow gemaakt en je kunt hem net zo smoky maken als je maar wilt. Als je het aanbrengt korrelt het wel een beetje en komt het onder je oog terecht, verder vind ik het mooie palets en vooral voor de prijs.
Voor een natuurlijke look kun je de Nudes pallets gebruiken wil je een iets donkere look gebruik je de Smoky palets.

H&M Smokey Eyeshadows €4,95
H&M Nudes Eyeshadows €4,95

Dit was dan een kleine review over de H&M Eyeshadows.

Liefs Sanne

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten