maandag 14 oktober 2013

Appels

Hoii,
 
Een keer iets anders als make-up vandaag, maar ik vond het gewoon leuk om eens over iets anders te schrijven. Ik hou van appels en ik hou ook van foto's maken dus vandaar deze blogpost.
 
 
Pas stuurde ik een foto van m'n appel naar een vriendin
(om te zeggen dat ik een appel ging pakken haha...) 
en achteraf vond ik de foto echt super mooi, mooi scherp en dan de achtergrond wat waziger wauw...
Ik heb hem bewerkt met de app PicsArt en er een cool effect aan gegeven.
Pink lady appels zijn echt zo ontzettend lekker, heerlijk zoet en de naam alleen al spreekt me aan.
 
 
Gele vla met stukjes appel en kaneelsuiker.
Het klink misschien apart maar het is echt heel erg lekker. Ik ben er nog niet zo heel lang achtergekomen dat die combinatie ook lekker is.
 
 
Afgelopen weekend heb ik heerlijke appelflappen gemaakt in onze nieuwe oven.
Eerst de appel in kleine stukjes gesneden, toen met kaneel en licht bruine basterdsuiker in boter ongeveer 5 minuten gebakken in de pan.
Dan een eetlepel bloem erbij gedaan om het sap een beetje te binden, en dan alleen nog even laten afkoelen. Toen ze afgekoeld waren heb ik ze in het bladerdeeg gevouwen.
Alleen nog even 22 minuten in de oven, en dit was het resultaat.
Ze waren enorm lekker, en vooral als ze nog een beetje warm zijn!
 
Dit waren dan de foto's die ik van mijn appel en lekkernijen heb gemaakt.
Tot de volgende keer!
 
Liefs Sanne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten