zondag 13 oktober 2013

H&M handcrème

Hoii,
 
De herfst is nu toch wel echt aangebroken, regen, harde wind en de blaadjes vallen weer van de bomen. Lekker binnen zitten bij de kachel of onder de dekens en lekker relaxen.
De zomer is natuurlijk ook heerlijk en ik kijk er ook altijd erg naar uit, maar als ik dan weer de verwarming aan kan doen op mijn kamer en lekker onder de deken kan liggen vind ik het ook wel erg lekker. Vandaag is dus echt zo'n dag, huiswerk maken en lekker op m'n laptop bloggen.
Vandaag heb ik voor jullie een review over de handcrèmes van de H&M.
 
 
Er zijn 3 soorten in het assortiment: Cotton Flower, Wild Vanilla en Orange Tea.
Ik heb zoals je kunt zien Cotton Flower, ruikt niet extreem sterk maar gewoon normaal naar handcrème zoals je die ook van andere merken hebt.
 
 
De crème is niet al te dik en smeert fijn uit, je handen zijn nadat je ze hebt ingesmeerd heerlijk zacht.
Mijn handen zijn in de winter wel wat droger dan in de zomer, en kunnen dus ook wel wat verzorging gebruiken de aankomende tijd.
 
 
Ik vind ze zeker een aanrader en ik ben stiekem ook wel een beetje benieuwd naar de andere...
Ze zijn €1,95 per stuk en ze zien er ook nog eens leuk uit.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot de volgende keer.
Liefs Sanne


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten