zondag 8 december 2013

Glossybox november

Hoii,
Het is al weer even geleden, maar hier is hij dan toch de Glossybox van november. Ik heb het erg druk met school en ik heb daarom niet zo vaak tijd om te bloggen en foto's te maken van producten etc. daarom komt het altijd later online... sorry daarvoor! Ook dit keer zaten er weer producten in die je elke dag zou kunnen gebruiken. 



TONI&GUY
Glamour Firm Hold Hairspray
Een haarlak van Toni&Guy, dit is een flacon van 250 ml.
Een sterke spray die de hele dag stevigheid en controle garandeert.




AVÈNE
Skincare set
Eau Thermale Avène is een dermo-cosmetisch merk voor diverse huidtypen, dus ook voor de gevoelige huid. De verzorgingsproducten zijn rijk aan het thermale bronwater dat de huid kalmeert, herstelt en irritatie tegengaat. Het zijn 3 miniproducten: een reinigingsmelk, een tonic en een gezichtscrème. Je moet best veel reinigingsmelk gebruiken vind ik zelf dus hij zal niet heel lang meegaan, maar dat maakt eigenlijk ook niet uit want ik vind het juist leuk om dingen uit te proberen. 


ANATOMICALS
Showergel
Een douchegel die bestaat uit een mix van aloë vera, hazelnoot en pepermunt olie. Zelf vind ik hem naar cola ruiken, lekker als je van cola houd! Er zit 150 ml in en je kan er dus lekker vaak mee douchen.




BENEFIT
They're Real Mascara
In de vorige Glossybox zat ook al een mascara, maar deze vind ik er wel echt cool uit zien hoor, en hij is ook nog eens fijn! Een mooie zwarte mascara die veel volume geeft.


BALANCE ME
Shine On Tinted Lip Salve
De tinted lip salve zit vol voedingstoffen, vitaminen, anti-oxidanten en essentiele verzuren. De lip salve bestaat uit drie boters namelijk: coco butter, shea butter en mango seed butter. Persoonlijk is het niet iets voor mij, ik hou meer van lipgloss dat je kan aanbrengen met een kwastje. En ik ben ook niet erg dol op de smaak. 

Dit waren de producten voor de maand november.
Het is al december en dat betekent dat ik nog 2 boxen krijg...
De tijd vliegt, maar er is wel een hele leuke maand aangebroken.
Aankomende vrijdag heb ik op school een kerstgala, en het leek me wel leuk om een paar foto's op mijn blog te posten. Dus tot snel!

-XXX-






Geen opmerkingen:

Een reactie posten